24 квітня Volkswagen офіційно представив оновлену версію гоночного автомобіля ID. R.
Спортивний флагман майбутнього сімейства електричних автомобілів Volkswagen може встановити новий рекорд на трасі Nordschleife довжиною 20.832 км, а у французького автогонщика Ромена Дюма є всі шанси перевершити свій попередній рекорд.

Колишній ID. R навіть в розрідженому повітрі Пайкс-Піка міг на великих швидкостях генерувати притискну силу, що перевищувала власну вагу (трохи вище тонни). Але максималка електрокара становила лише 240 км / год, чого було достатньо для заїзду на знамениту гору в Колорадо. На Північній петлі умови інші, середня швидкість повинна бути близько 185 км / ч (на Пайкс-Піке вона склала майже 151), а максималка на більш-менш прямих ділянках - набагато вище. І у оновленого електрокара вона дорівнює 270 км / ч. Час розгону з нуля до ста залишилося тим же, що і було, - 2,25 с. При цьому сумарна паспортна віддача двох електромоторів (по одному на вісь) змінилася: 680 к.с. і 650 Н • м.
Секрет укладений в системі DRS, подібної до тієї, що використовується в болідах Формули-1. На прямих вона дозволяє знизити опір повітрю на 20% за рахунок опускання основної секції антикрила при натисканні кнопки в кокпіті. А з урахуванням інших змін лобове опір суперкара в такий момент виявиться на 33% нижче, ніж у нього ж в конфігурації 2018 года! Саме антикрило повністю перероблено. Воно встановлено нижче, так що загальна висота прототипу зменшилася аж на 221 мм (до 979 мм). Ширина моделі (2350), як і база (2850), збереглися, а от довжина підросла на 19 мм (до 5219).
Також інженери переглянули «енергетичний менеджмент», що дозволяє використовувати електрику більш ефективно. Справа тут не в його витраті як такому. Головний розробник електрики і електроніки в Volkswagen Motorsport Марк-Крістіан Бертрам пояснює: «Коли ID. R досягне Döttinger Höhe (трикілометрова пряма в кінці Нордшляйфе - прим. Ред.), Він уже пройде в гоночному темпі 18 км. А нам хотілося б дозволити Ромена пройти всю цю пряму на максимальній потужності ». Просте нарощування акумуляторів тут не допоможе, адже воно призвело б до зростання маси електрокара. Значить, потрібно краще використовувати той запас, що є на борту.

Північна петля: загальна довжина - 20,832 км, 73 повороту, перепад висот - близько 300 м. Дорога на Тяньмень («Дорога до Небесних врат»): довжина - 11 км, 99 шпильок, старт на висоті 200 м над рівнем моря, фініш на висоті близько 1300 м.
Зараз автомобіль почав випробування на Нордшляйфе, а спроба побити рекорд відбудеться влітку нинішнього року. Після чого вже в вересні Ромен повернеться за кермо ID. R, відправившись в Китай, на звивисту «Дорогу до Небесних врат» на горі Тяньмень. Оскільки на неї ніколи не виходив автомобіль з таким високим потенціалом, офіційного рекорду підйому на Тяньмень немає.
Однак Ромена Дюма буде з ким позмагатися. Він повинен спробувати в реальності пройти цей серпантин швидше, ніж досвідчені геймери в гоночної симуляції China Challenge на тій же самій трасі. Втім, випробувати оновлений ID. R гравці усього світу можуть вже зараз, в тому числі і на віртуальній Північній петлі: компанія Volkswagen оголосила про додавання точної цифрової моделі ID. R в відомий гоночний симулятор RaceRoom.