Volkswagen забезпечить мобільність для уболівальників EURO 2020™
Футболка замість квитка для прокату велосипеда, електросамоката та інших видів «зеленого» транспорту.
![Volkswagen EURO 2020](https://www.autogrand.com.ua/novini/volkswagen-zabezpechyt-mobilnist-dlya-ubolivalnykiv-euro-2020tm/@@poi.imageproxy/0e5bab4a9a4140a2b42df85298d7c45c/90fc33e4-abc2-440f-9ca4-c9da450232c7.jpeg/news)
- З QR-кодом, надрукованим на футболці, використання пропозицій мобільності від інших партнерів стане для уболівальників ще більш вигідним.
- Директор з маркетингу Volkswagen Йохен Сенгпіль: «Ми хочемо, щоб у футбольних уболівальників слово «мобільність» асоціювалося з Volkswagen.»
- Чемпіонат Європи з футболу будує мости між країнами-учасницями: на футболках буде зображений герб з мостом одного з приймаючих міст.
Вольфсбург: зворотний відлік розпочато! До матчу відкриття EURO 2020 в Римі залишилося 100 днів. Вперше в історії Чемпіонату Європи з футболу матчі будуть проходити в 12 країнах. Вболівальники турніру, які знаходяться в приймаючих містах, зможуть отримати в подарунок футболку «Mobility» від Volkswagen - офіційного партнера мобільності EURO 2020 з 12 червня по 12 липня. Така футболка буде не тільки виділяти своїх власників з натовпу завдяки помітному дизайну - вона відкриє для них різні можливості мобільності.
На футболці «Mobility» зображений QR-код, за яким уболівальники зможуть перейти на мікросайт, розроблений командою Volkswagen. Через нього вони отримають доступ до ексклюзивних пропозицій, з якими використання «зелених» видів транспорту стане ще вигіднішим. Наприклад, вболівальники зможуть знайти на ньому дисконтні купони на прокат електросамокатів і велосипедів. Для забезпечення мобільності вболівальників Volkswagen співпрацює з іншими партнерами. «Ми хочемо, щоб у футбольних уболівальників слово «мобільність» асоціювалося з Volkswagen», - заявив директор з маркетингу Volkswagen Йохен Сенгпіль. «Наше завдання - розширити загальне уявлення про Volkswagen і перетворитися з просто автовиробника в амбасадора мобільності, і кампанія під час EURO 2020 продемонструє наші наміри. Для реалізації цього завдання ми залучили компанії, які будуть співпрацювати з нашою командою під час Чемпіонату. Наше бачення мобільності включає і альтернативні засоби пересування, а Чемпіонат Європи з футболу - це тільки початок.»
![](@@poi.imageproxy/fda4d4a605674482bcd430309c4c011a/86955624-1cc0-4c91-b0f0-515e01645b66.jpeg)
Щоб отримати футболку «Mobility», потрібно заповнити анкету в наметі Volkswagen у фан-зоні одного з приймаючих міст, вказавши своє ім'я, адресу електронної пошти і розмір одягу. Як тільки футболка буде готова, уболівальник отримає лист по електронній пошті з запрошенням забрати її. Футболку можна отримати у всіх приймаючих містах за винятком Баку. У Мюнхені, де національна збірна Німеччини зіграє свої три перші матчі, а також в Лондоні намети Volkswagen будуть розміщені не тільки в фан-зоні, а й на стадіоні.
На рукавах футболок, виконаних на замовлення Volkswagen, зображені офіційний логотип Чемпіонату Європи з футболу 2020, а також логотип Volkswagen. Родзинка футболки - герб, розташований на грудях, на якому зображений знаменитий міст відповідного приймаючого міста. Так, на футболках, які можна отримати в Мюнхені, зоображений міст Віттельсбахів, у Римі - міст Святого Ангела, а в Лондоні - Тауерський міст. Мости символізують особливий зв'язок між приймаючими містами. Адже завдання турніру - подолати кордони по всій Європі і побудувати мости між країнами-учасницями.
Volkswagen є не тільки партнером мобільності турніру, а й офіційним спонсором національних збірних 7 країн-учасниць - Німеччини, Франції, Швейцарії, Австрії, Данії, Фінляндії та Росії.